21 maj 2009

Öppet eller låst!

Idag vakande man och har hostat som bara den =/

Sen har jag och mackan myst, busat och pratat en massa och bara haft tid för oss =)

Sen så städademna och fixade en massa, känns skönt att ha gjort det.

Gabbe hörde av sog mot kvällen och vi tog en promenad och det känndes bra att vara ute och gå och vi gick ganska långt oxå och det var 100 år sen jag ens kunnde gå på en promenad så jag belv glad =)
Och så ringde Jennie men vi fick lov att avbryta samtalet för jag höll på att spy hade nog gått lite för fort heheh

Gabbe hängde med upp till mig en sväng efter promenaden och vi degade i soffan heheh

Nu har jag färgat ögonbryna och fransar och passade på att peeka sig oxå,SKÖNT!!!!

Nu ska jag bara fixa undan lite kläder i sovrummet sen ska jag sova för dtär en ny dag imorrn!

0 kommentarer: