30 juni 2009

Detta är inte normalt!

Är så satans less nu på "min" sjukdom som inte ens läkaren hittar något på!!!

Idag var jag iaf och rönkade visdomstan den och kollade vad det skulle kosta eller hon sa vad hon trodde =( fy fan!
Men jag träffadeiaf Pj´s mamma så jag blev lite gladare iaf =)

Iaf yr som bara den, känns som man har svept en kvartin typ....

hem till mamma la sig i soffan och var yt och mådde illa, ville helst spy men det gjorde jag inte!

Solade ryggen lite på hennes ballis men gick och la mig för jag mådde skit!!

Sov hårt och mamma fick lov att tvinga upp mig och jag kom på att jag skulle ringa den trevliga kvinnan på FK för att kolla om mina papper kommit in , men självklart hade dom inte det och så måste jag lämna in en ansökan om pengar nu ocå för jag har ju varit sjukskriven i ett år men hon s a att hon skulle godkänna det så det känns ju skönt.

Iaf gick med mamma för att kopiera papper på bibbaln och vinglade och hade tryck i magen som om nån skulle stå och pressa mot magen som om man skulle träna, berättade det för mamma och hon sa att detta är inte normalt.
Satte mig på bibblan för jag hade ingen energi och drack lite vatten som jag hade med mig, man börjar ju undra när detta ska ta slut om det ens kommer det.

Är iaf less!!!!

Mamma sa oxå att jag såg sjuk ut och att jag aldrig varit så blek som jag är nu, hon menade inget dumt men det är sant, jag som alltid gillat att sola och varit brun men nu inge ork att ens sola m.m
Känns jävligt tungt och dessutom orkar man knappt dansa när man är ute, blä för mycket tankar nu....

Ska lägga mig i soffan......

1 kommentarer:

bau sa...

-kramar-