11 juni 2009

Regn blääää vill ha sol ju!!!

idag var man inte heller pigg och hade ont överallt men jag tog mig till stan för att möta upp Jennie på en lunch men såg att jag inte hade med mig mitt bankkort men tur att jag har löst 50kr (brukar inte ha lösa pengar)

Sen fick jag en sväng på stan men gick hem ganska fort kollade på lite tröjor åt Mackan =)

Sen däckade jag var helt sten död med andra ord och sen när jag hade klivit upp hade jag mer ont i kroppen ( vad fasiken är det för fel!!!)
Men efter lite mat gick jag för att möta upp Gabbe hon skulle hämta ut en paket och jag hängde på och så gick vi förbi ica för att handla jordgubbar =) mmmmm gotta!

Nu sitter man bara här ska snart ta en duch och sen lägga mig har en lång dag imorrn så det är lika bra att få sova lite!

1 kommentarer:

Sara sa...

Sv. :) nej de är ju så fina men inte dyra alls.