9 juni 2009

Jag är trött

Hej hopp

Idag vakande jag eller ja klev upp efter 9 kanske 9.30 var dunder trött men det var ju inte så konstigt var ju vaken från 06.15 till 00 och det var svårt att hålla sig vaken men jag gjorde det iaf =)

Så idag skulle jag ha lunchat med Jennie men vi bokade om det så jag spang på stan en sväng och sen hem för att packa lite och så till sjukan och fick diskuterade en massa så vi får se hur det kommer gå, ska ringa maggan på mån iaf.

Sen for jag till mamma och fick mat där götta =)
Mamma ville se Mama Mia så vi såg den men jag blev rastlös och hjälpte hemma med att byta gardiner sen hjälpte jag till med lite annat medans mamma såg filmen men det är hon helt klart värd =)
Mamma du ä'r bäst!!!!!

Hemma nu och borde sova men ska ta en duch och sen fika innan jag hoppar i säng =)