17 juni 2009

En dag blir allt bra igen =)

Idag träffade jag Elin och Zombra, vi tog en fika sen åkte jag med hem till dom och hjälpte till lite när Elin skulle baka och vi hann med att prata en massa och en massa skratt oxå =)

Är verkligen glad att ha Elin som vän, hade en massa fördomar innan jag lärde känna henne men fan vad kul vi haft när vi jobbade =) heheh

Åkte hem och höll på att somna vid datorn så jag la mig och däckade men jag är iaf glad att jag har ork att träffa Elin idag =)

Man är som glad när man orkar träffa lite folk, även om man vissa dagar önskar att man var "frisk" men det kommer får man iaf hålla tummarna för!

Fick veta idag oxå att jag är nu sjukskriven till den sista aug.....

Nä nu ska jag kolla lite bloggar och sen försöka sova ska upp imorrn!

2 kommentarer:

Jennie [ Foto & Min Sjukdom ] sa...

dom vet väl lite vad felet är men dom ska väl testa allt annat först som sista utvägen. jag vet inte riktigt hur dom tänker. men ibland blir jag bara så trött på o alltid vara så trött o aldrig orka någonting. det tar på en psykiskt också :/

Elin sa...

Tack för att du kom! Jätte roligt att du hade tid o ork - nästa gång får vi baka till oss :) Hoppas du får en bra midsommar gumman - massor av kramar!