1 juni 2009

Oki doki

Ja vad säger man , jag trodde jag skulle vara vaken hela dagen eller det var mitt mål men efter jag rivit morrötter och vitkål till en god sallad vad jag död i armarna och kunde knappt göra något mer.

Satte mig i soffan och åt lite sallad och kollade på tv men jag höll på att somna flera gånger men tänkte nu jävlar ska du INTE somna men vad händer jag somnar och vaknar knappt av något.
Vid 19 tiden var jag uppe igen men inte rikigt vaknen, fixade en snabb middag sen gick jag på ica för att handla bananer och fil men hittade jordgubbar oxå och jag var bara tvungen att köpa =) Älskar jordgubbar!!!

Nu ska jag snart sova men längar tills man får se The Hills =)

1 kommentarer:

Jennie [ Foto & Min Sjukdom ] sa...

Hej! Tack för din fina kommentar! Ja man ska inte ge sig för då händer ingenting så jag står på mig och har hotat dom med att byta sjukhus. men det ska man inte behöva för att det ska hända något. Får jag fråga vad det är med dig? :/