3 juni 2009

Gaaaa vad jag blir less

Ja efter sjukan hade jag ju som bestäm mig för att vad som end händer så ska jag inte somna men vad gör jag, däckar och vakanr till vid 17 när Jennie ringer men vad fan jag var död efter sjukhus besäket idag.....tråkigt men sant.

Fick iaf ett samtal idag och det jag säger är men är du sann??
jäjä inget mer om det

Sen loggade jag in på facebook och så hade min ex brukars mamma addat mig =) känns lite skumt men jag jobbar ju inte där nå mera men tösen fyller 18 snart och jag är iaf bjuden =)

Sen har jag hittat en blogg om en tjej som har som jag trött och har ingen energi och det känns skönt att mab inte är ensam men jag håller iaf tummarna för henne för det verkar vara en bra tjej =)

Imorrn ska jag sicka iväg ett paket iaf =) hehe

ok om nån anteckar så måste jag fixa nageltid för nu håller en på att fara och det får inte hända!!

P.s. jag åt jordgubbar igen och fick ont i magen men det var det värt =)

1 kommentarer:

Jennie [ Foto & Min Sjukdom ] sa...

oj men det är väl inte bra då? eller? :/ vad ska dom göra härnäst nu med dig då?