23 september 2009

Ett brev i brevlådan.

Idag fick jag och Mackan en inbjudan till syrran som fyller 40 =) Ska se om man har råd att fara men det skulle vara så kul, även om bara jag åker men vi får se måste kolla upp saker m.m och om jag har börjat jobba så måste jag ta ledig nån dag så där men ja vi får se, men det skulle vara kul, vi ska fira henne på någon båt iaf =)

Idag har jag bara avrit ute och kollat posten sen har jag bara degat men det var bra eller behövdes.

Iaf ska kommer denna månad bli taht för jag har klantat mig med en sak =/ men jag får skylla mig själv helt enkelt inget mer med det!!

Ska fortsätta lyssna på rockklassiker och bara vara =)

1 kommentarer:

Elin sa...

Inte visste jag att du hade en storasyster heller :D Du gumman, jag är ledig i helgen, kanske vi kan ses? Går kort dag på fredag och skall säkerligen ner på stan en sväng, morsan kommer till staden. Hon skall ut med sina arbetskamrater, så vi skall försöka hinna ses en snabbis. men så tänkte jag att de var så länge sen nu igen vi sågs *sakna*