18 september 2009

Fredagsmys =)


Fick sova bra inatt pga sömnpiller =) Bra grejer även fast jag inte vil ta dom så får jag iaf sova!

Möter upp Jennie för en lunchdejt och det blev Max för jag vill ha smältost hahhaha Hann med en hel del prat =)


Buss till till mamma som inte var klar, hittade mina gardiner jag sökt efter och så efter en stund var mamma klar så vi gick för att handla.

Åkte hem och hann som bara dyta gardiner igen hehhe och börja med maten så kom Mackan hem. Hann fixa lite och sen blev det fredagsmys =)
Men tyvärr somnade Mackan men det är lungt han ska ju upp snart men jag fick iaf chips och dipp så jag är nöjd.


Hittade dessa skor (bikden) hos mamma, hon har haft dom förr men tyvärr kan jag inte ha dom =( Tycker dom är as snygga men tyvärr så kommer jag aldrig kunna ha dom, för det är förstor strorlek m.m men man kan ju alltid drömma!

Nä nu ska jag kolla lite bloggar och sen bir det nog sängen för man ska upp imorrn och tvätta!

1 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

Jag älskar MAX smälta ost ;) yammi!

Ja jag trodde inte kvällen skulle sluta så bra med tanke på dagen..den var jättejobbig och hemskt..bröt ihop totalt!!

Hoppas jag får en bra dag idag det tror jag..bara kvällen som jag inte vet vad jag ska göra...vill bara vara med han men jag vet att jag måste lämna space åt han...men det är så jobbigt när man har sånna starka känslor!

Mår du bra då? Händer det ngt kul idag å vad ska du hitta på ikväll?

kramar!!