26 september 2009

fredagsmys med brorsan, Roz och Wii Fit

Idag har man haft fullt upp oh knappt kunna tänka klart =)

Mange (mackan kompis) kom vid 11 typ och sen vid 12 gick vi alla för att käka en lunch buffe =) Åt så jag nästan spydde hehhe

Sen tog jag bussen upp till brorsan för att spela lite wii och wii fit =) Kul kul
Sen blev det att fara på maxi där jag höll på bli tokig på alla arga männsikor men eftrt att man inhandlat en del var det bara att fara hem och vila sig typ en liten stund så jag stte mig vid datorn och väntade på att Gabbe skulle blir klar =)
Vi for och solade, skönt var 100år sen sist.

Sen åkte jag tillbax till brorsan och Roz där vi hängde och spelade lite Wii fit men vid 22 tackade jag för mig och tog bussen hem, höll på somna flera gånger väk hemma nu så har jag inte gjort så mycket kollar på Idol på nätet och nu ska jag blåsa håret för att spva sen.....jag längtar!

Trevlig helg =)

0 kommentarer: