18 september 2009

Tis -tor


Tisadag natt till tordags morgon spänderade jag hos mamma =)
Första kvällen blev lugn vi såg på tv och åt popcorn mmmmm och hade en bra kväll!

Ondag ja efter en natt med lite sömn var det dags att bli mamma slav en hel del hann vi med som skulle fixas (och är inte klara än)

Och så kom brorsan och Roz över för att vi behövde lite kar hjälp =P heheh

Iaf var en bra dag men efter kl 22 var det fasta för mig efterso jag skulle ta prover på morgonen, iaf var super trött så jag la mig ganska tidigt och döckade var helt slut, fick iaf sova.

Det gick bra med proverna men jag var hungrig men det är lungt.

Hem och fixa lite och så handla lite innan jag gjorde en lunch som blev soppa för jag frös det var höstkyligt ute idag.
Hann prata med Jennie i tel och vi bestämde en lunch idag (fre) så jag borde sova starx =)

Ska nog ta ett sömnpiller för annars tror jag inte det kommer gå så bra att somna =)

Ikväll blev det att tända ljus och se Idol och bara vara, inte ens tänkaoch det behövdes. Sen hann jag se lite av Top model 13 oxå heheh 12 går på tv nu. Ska kolla om jag kan få se The Rachel zoe projekt oxå men det var något fel på sidan så jag får kanske vänta lite till men det är ok!


0 kommentarer: