22 september 2009

Trötter


Idag vakande man sent och kännde sig inte alla pigg men det var bara att ta tag i dagen men allt men skulle göra.


Hann springa ett ärende till Roz innan jag for upp till sjukan och ja där gick det som väntt efter ca 20min hade han sagt det jag redan visste m.m och så ett återbesök om ett år typ.....onödigt att fara dit men jäjä


Det hade mörka små dugga när jag var klar så när jag kom till mamma hade det börjat att regna och allt känndes bara trist och mörkt och mitt PMS humör var inte på topp s¨å jag var en rikigt sur kärring och råga på allt kommer den skrikande grannen förbi mamma och så prata så jävla högt men jag höll mig tyst orkade inte ens prata med mamma och hon.


Iaf vi skulle fira brorsan på kvällen så mamma skulle föröka lura över han men det gick inte så bra men han var nöjd med det han fick som var ett wii fit blandannant, måste provas =)


Sen åkte jag hem och såg att mina drinkar har kommit såg oxå vad dom kostar men jahopp bara att bita ihop men sur att det inte kommer bli nån resa för mig i helgem men Mackan åker så jag får hitta på något annat!


Nä nu ska jag nog sova snart och imorrn tänker jag inte ens gå ut för dörren.....

2 kommentarer:

pj sa...

saknar dig fina du

Jennie [ Foto & Min Sjukdom ] sa...

Tack Marie för din kommentar. Har inte orkat svara förräns nu. Har varit mycket i huvudet på fröken :( Hoppas allting är bra med dig!