20 september 2009

Varför har jag ett stort blämärke på utsidan av mitt lår?!

Lördagen bara sprang iväg, tvätt på morgonen och sen en massa som skulle göras, men jag hann vila lite oxå =)

Jonas var snäll och hämtade mig coh Mackan och väl hemma hos Emely ocg Mange var musiken på ocg folket var glada och det pratades för fulla muggar =)

Iaf är jag skulle gå ut till köket och när jag var påväg ut så lyfte Jonas upp mig (vet inte varför men) och så tappade han mig så jag for i golvet och fick en dörr på mig hahhah fick lite ont men skrattde =) Och så idag har jag ett stort blåmärke son gör ont om man ligger på sidan.
Jag undrar fortfarande hur han kunde tappa mig....

Iaf en bra kväll och nu är det soffan som gäller!

1 kommentarer:

Sara sa...

Ajj men gud haha tappade dig. Uscha.

SV. :)) tack så mycket hehe. Precis, man lär ju ha åsikter, men man ska ju ändå tänka lite VAD man säger :P människor hör de dom vill höra och läser de dom vill läsa och inte VAD man säger. Tyvärr. Kramis