15 mars 2010

Då var det måndag igen

Vakande av mackan vid 07 och tänkte är du galen jag tänker inte kliva upp nu och somnade om =)

Vakande sensre fick mat i magen och sen var det dags att ta sig till "jobbet" där jag inte varit sen onsdags nä jag jobbade in mina timmar men hann pepp iaf.

På "jobbet" fick jag träffa en ny eftersom Pelle var ledig trevlig kille verkar ha humor iaf, bra det =)

Sen hem för att sen möte upp Gabbe och Dennis för att kolla in Stale (stavas?) för dom hade rea och Gabbe shoppas loss men jag kollade bara men visst blev man sugen på att köpa något =)

Hemma igen har jag sett på Tv och bara varit, Mackan jobbar natt så det är tomt men skönt att få ensam tid oxå.

Imorrn har jag en massa att göra hoppas bara man har all den energi man behöer bara men det lär ju märkas!!

0 kommentarer: