14 mars 2010

Lördag

Vaknade och solen var framme och jag peppad med musik =)

Pratde med lite folk på msn och se gick jag och Mackan ner på stan och jag köpte skorna =)
Sen gick vi för att fika och sprang på en massa på stan =)
Gick hem för att sen gå ner på stan igen och sen för att träffa Emely,Mange,Jonas,nte och Gas som skulle äta en brunch jag hade ju redan fikat så jag åt inget men det var trevligt.

Väl hemma igen skulle jag vila men somnade aldrig men det var skönt att bara vila och inte somna oxå.

Blev sen på kvällen att vi skulle hänga på Emely och Mange till nån men blev kvar här och så kom Stina, Ante, Gas och Emma och några till hit.
For ut med Emma på Cover hade kul men tapade bort Emma så jag for på Max och träffade två äldre killar som var roliga och skulle gissa vars jag var ifrån, dom gissade helt galna byar och städer och när jag sa att jag var från Umeå trodde dom mig inte.
Jag tappade oxå min mobil i golvet och tur att den inte gick sönder hahhahah

Var en bra lör, bilder kommer!

0 kommentarer: