31 mars 2010

Redan ons och fått lite ledigt!

Igår var det ingen bra dag var först på rönken men där gick det bra sen hade jag en massa prover jag skulle ta så jag blev heöt slut efter alla blodrör som togs =( Hade det svårt att ta mig hem.

Iaf imorse var jag iväg och fixade naglarna och började må dåligt så jag vilade innan jobbet men jag mådde inge bra for iväg och gjorde inte så mycket på jobbet men sen när jag satt på bussen hem mådde jag rikigt illa och visste inte vars jag skulle ta vägen och sen gå hem kännde som en evighet.
Så jag däckade och har sovit hela kvällen =(

Tur man är ledig tills tisdag så man kan vila lite för detta går inte.
Ska till sjukan imorrn så det är ju bra.

Trevlig Påsk =)

1 kommentarer:

Nina sa...

hoppas du mår bättre...
semestern va jätte bra hade kanonväder :) så har fått en sån här fin fjällsbränna ;) hehe å klassträffen va oxå riktigt kul :) vi skulle ha tagi å hitta på nå snart va så länge sen sist... hoppas allt e bra kram kram