1 mars 2010

Jag gillar inte måndagar

Imorse när jag vakande till liv var det bara att hoppa i duchen och sen betala alla räkingar och skulder och så hade jag glömt en skuld men mamma påminde mig så när jag kommer hem ska den betalas =)

Iaf hann springa på stan och göra en massa ärenden till PJ heheh sen hann man bara fara till mamma och lämna sakerna och till "jobbet" för att jobba och när jag kom dit så var det inte en bra stämning och jag fick veta varför sen.
Kan säga att man saknade Evelina men hon kommer säkert trivas bra på hennes nya jobb.

Sen blev jag bjuden på middag hos Patricia och det var dunder gott =) Hann med en massa prat oxå mycket bra =)

Hem till mamma för att ta ett varmt bad och det är så skönt att ha badkar nästa lägehet vill jag ha det i =)

Ska fika lite sen blir det sängen och ska till min läkare imorrn ska bli spänande och se vad han säger....

1 kommentarer:

peji sa...

men guu så spännande! vill att paketet ska komma fram nuu :) kramm