17 mars 2010

Redan onsdag


Idag vakande man och var lite stressad m.m vakande nog på fel sida och allt bara inte gick min väg men det är så, Mackan tycker jag e knäpp ibland men det bjuder jag på.
Fick ett brev idag från min l'äkare och det var väl inte så bra.
Sen iväg på mitt ärende och så mötte jag upp Jennie och vi hann prata lite och vi åkte bussen tillsammans =)
På "jobbet" var det kul och jag blev på bra humör och Evelina kom på besök var så kul att träffa henne igen och vi ska ses snart igen =)
Sen hem till mamma och fixa lite men till slut orkade jag inge mera min trötthet kom och jag hade ingen energi kvar och det märktes kan man säga.
Brorsan och Roz kom oxå för att hjälpa med en sak.
Nu är man hemma och saknar Mackan, han jobbar natt och vi har knappt sett varandra för jag är och hjälper mamma men sanrt är han ledig igen så jag hinner nog blir less på han men det är bra att man får sakna varandra ibland!!
Ibland önskar jag att jag var frisk och hade mer ork och energi för jag behöver det nu men det är bara att gilla läget helt enkelt för jag vet att det finns dom som har det värre.

0 kommentarer: