12 mars 2010

Fredsmys

Idag vakande man av att det var sol =) Underbart!

Möte upp mamma på stan för att fixa ett nytt Id kort och hann med att träffa Anna och hennes prins oxå =)

Blev uttråkad på baken och visste inte vad jag skulle hitta på, tur mamma var med men hon blev jag oxå less på =) heheh

Efter det gick jag och mamma in på Åhlens och jag hittade ett par skor jag ville ha men köpte inte för jag tyckte 600 för ett par sommarskor jag kommer ha nån gång är inte värt.

Ko hem och kollade runt och så började jag berätta för Emely på msn att jag hittat ett par skor och så nu ikväll fick jag min present av henne och Mange och det var lte pengar så jag kan köpa skorna =D
Tusen tack vänner!
Nu får jag bara hålla tummarna att det finns nån storlek och att dom sitter bra =)

Go natt!

0 kommentarer: