6 september 2010

En mycket bra dag =)


Vakande och åt frulle.
Sen vilade jag lite för jag kände att jag behövde det.
Åt innan "jobbet" och märkte att det typ var sommar ute eller iaf sommarvärme, underbart.
Kom på "jobbet" och vi hann prata och skratta sen har dagen bara gått bättre, ungdomarna var på toppen humör och samma med oss i personalen =)
Hann med raporterna som jag inte gjort på 2 veckor men nu är det fixat =)
Har ikväll farit och köpte så Pj kan börja måla en tavla i hallen, skulle köpa så hon skulle kunna göra tavlorna i vardagsrummet men matrialet var slut så det fick bara bli den till hallen men det går bra det, så nu hoppas jag att hon ska börja måla snart ;)
Har oxå tagit hand om det stora tvättberget och bokade en ny tid för nu märks det att folk är tillbax för det finns knappt nån tvätttid längre =/ så bäst att boka iförväg.
Bokat in en massa kul i veckan oxå gäller att passa på.
Dags att sova snart.......

1 kommentarer:

rajtantajtanhallabaloo sa...

jag skA måla... snart