7 september 2010

Vad man hunnit mycket idag

Idag vakande jag och tog det väldigt lungt, gick på stan för att köpa en present till Gabbe som flyttat och så såg jag att tavlorna hade kommit men kunde inte köpa dom då men gjorde det senare.

Sen åkte jag upp till sjukan för jag hade ett besök, gick bara bra men jag var nervös när jag skulle dit men tur att det gick bra iaf.
Sen hem och ducha innan man skulle köpa tavlorna.

Snabb åt innan det var dags att cykla till Gabbe och så när man kom dit fick man en present och snälla Gabbe hade köpte ett par skor jag kollat på (Nina som som du köpt) blev verkligen paff men glad så TUSEN TACK Gabbe =)
Tyvärr var dom lite förstora men tur man kan byta om det finns nån storlek kvar men det tror jag nog =)
Det är ju iaf tanken som räknas.

Hann med att ringa min chef och Fk idag oxå och så ringde jag upp Helena som hade ringt mig i måndags så man hann med att prata lite med henne hoppas bara vi kan träffas snart.

Nu är man trött men ska starx hoppa i säng och sova ska upp tidigt imorrn och så ska man ju "jobba"

1 kommentarer:

Nina sa...

va snäll Gabbe är =) nu kan vi ha likadana skor när vi träffas hihi ;) kram kram