23 september 2010

Trötter och torsdag

Vakande efter 9 och var trötter men det var bara att kliva upp =)

Nina kom efter 12 och vo for och bytte bil på hennes killles jobb sen blev det en lunch och vi åt tills vi rullade typ.
Gick sedan runt på stan och så kom Elin ner och gjorde oss sällskap och senare kom Patricia med så det blev fika, rikigt trevligt och tusen tack Patricia för att du bytt mitt fika, känns så pinsamt men ja tusen tack iaf =)

Vid 18 tiden började men gå hemåt och Elin gick med mig en bit för hon skulle träffa Franco och hans kompis (minns inte namnet på han) och jag frågade om Franco kunde kolla på en kläning som jag måste sy ut eller göra lite större heheh men det gjorde han gärna så jag ska åka upp till dom nån kväll =)

Trodde även att jag skulle få pengar imorrn men dom kommer på måndag men det fixar sig if imorrn när jag ska göra naglarna, tur Mackan får lön imorrn ;)

0 kommentarer: