3 september 2010

Vad vore livet utan liv?

Ja jag vet inte vad jag ska säga, eller jo det känns så jävla bra just nu =)
Visst jag kanske tar ut mycket i förskott men efter att mått dåligt över 2år så känns det som mitt liv är tillbax, har inte ens vilat idag (och det händer sällan)
Försökt få tag på FK men måste ringa imorrn m.m

Emely kom förbi och vi hann prat och ha det trevligt sen skulle hon till Manges jobb =)

For även upp till Jennie ikväll och fick äntligen träffa Ebba så söt och Bella var vaken oxå så det var fullt rulle =)
Vi såg på tv och pratde en massa och tiden bara sprang iväg.

Känner mig som törnrosa förutom att det är ingen prins som väckt upp mig i min sömn ;)


Livet är trots allt underbart ibland!

1 kommentarer:

Nina sa...

åh va glad ja blir att du mår bra blir alldeles varm i hjärta =) tycker om du massor <3 kram