3 september 2010

Malins dag

Idag vakande jag och visst jag var lite trött men jag får skylla mig själv när jag sitter uppe om kvällarna men iaf så kännde jag mig iaf levande =)

Hann ringa en del saltal och sen åkte jag till mamma för att fixa lite, hann med en massa innan det var dags för att fara på "jobbet" och det känndes underbart att vara där igen.
Längtar tills jag verkligen kan börja jobba igen men jag måste iaf ta det lite lungt så det inte blir bakslag eller vad det heter.

Iaf möte upp Jennie och Ebba när jag slutat och vi hann prata lite innan jag tog bussen hem och det var fasiken en kärring som körde, orkar inte gå in på det men ja hon hade nog en dålig dag.....

Hem och andas lite innan det var dags att åka till Malin för hon fyller år idag, har som just kommit hem och det är tyst men det är ganska skönt att få lite egen tid.

Imorrn ska jag och mamma till mormor, ska bli kul att göra lite höstfint där och få umgås lite med mormor =)

0 kommentarer: