15 september 2010

Onsdags regn

Idag vakande på dåligt humör och så spöregnade detr ute, fyyyyy

Iaf for och röstade och mötte upp mamma och sen handlade jag och köpte produter för 125 och fick mig en platttång och den var helt ok eller iaf bättre än min förra ;)

Ikväll har jag fö sjuk försökt vara social med pj för hon är sjuk, har väl inte gått så bra men iaf så har vi sett på Idol och ja inte gjort något.
Skönt med andra ord.

Idag på jobbet var jag lite förvirrad men tur jag har bra arbetskamrater och ungdomar hehehe
Är ledig imorrn och så hade jag tänkte vila lite, känns som man hargjort en massa och nu känner jag att det är dags att tagga ner, för mitt egna bästa.

Ta hand om varandra!

2 kommentarer:

sjuk finne sa...

tur du finns!

Nina sa...

hoppas du haft en skön ledig dag =) å hoppas du får en toppen dag imorrn kram kram