8 september 2010

Varmt idag igen men det gillas.....

Vakande lite seg men jag får skylla mig själv när jag är uppe sent.



Åt frulle och vakande till liv och tog bussen upp till Å-hem, jag skulle ha följt med Jennie på öppna förskolan men det blev att vi tog en lunch på fiket på centrum och så kom Therese oxå dit.

Hann med en massa prat innan det var dags för mig att börja "jobba", en mycket bra jobb dag.



Gick förbi mamma för att hjälpa henne med att he upp hennes nya duchdrapperi, mycket fint är och mamma blev nöjd.



Hem och vila för jag har haft ont i bihållorna mest hela dagen så imorrn blir det att ringa VC och hoppas att man får en tid men det ska nog inte vara nå problem.

Kommer även fara förbi mamma då för att hämta min gamla laptop för att fixa den och så kanske man kommer ut på nätet med den för mamma vill se bilder som brorsan lagt upp m.m

Jag är så shoppingsugen men har inte råd, tråkigt men sant.

Nä nu ska jag göra något annat.....

2 kommentarer:

Jennie sa...

Tack för en trevlig stund på fiket,måste göras om fler gånger ;)

Christer sa...

Har du hunnit visa Solveig bilderna?