16 december 2010

Andas, andas...eller försöka andas iaf

Idag hade men möte igen och jag var seg men tog mig dit i tid.

Fick lite mer klarhet i vad som kommer hända m.m och nu ska jag bara ringa FK som jag gjorde men hon var ute så jag får ringa imorrn eller på måndag.
Iaf det blir nog bra, hon ör bra hon jag är på möten hos och hon förstår mig eller hur man ska jag.
Lovade att iaf försöka stressa ner i helgen och det ska jag göra eller jag ska göra mitt bästa iaf :)

Hemma och så hade posten kommit med korten,blev glad och fixade med dom och egetligen skulle jag till mamma men jag kännde att jag ville vara hemma ska ju till henne imorrn så det får räcka hehhe
Somande och hade svårt att ta mig upp men det gick till slut men ikväll har man varit en kärrring och lätt irriterad men men så kan det vara helt enkelt.

1 kommentarer:

Nina sa...

va bra att du ska försöka stressa ner det gillas =) va skönt å fått klarhet på vad de e som kommer hända =) du e så duktig vännen kram