14 december 2010

Have you ever.....

Kallt idag kan man lätt säga men träden är fina med sin frost iaf.

Möte imorse ovh det gick bra fick en liten sak jag ska göra innan tor när jag ska dit igen.

Annars hann jag träffa Gabbe en sväng för att ge hennes present och säga hej typ sen skulle hon iväg men jag förstår det mycket med skolan att göra =)

Sen så fick man veta att Patricia fått jobb så stort Grattis till dig =)

Egentligen hade jag tänk mig till Elin men jag erkänner det var för kallt ute hehehe så imorrn ska jag och Mackan äta middag med dom, och även se nån DJ sak men det kommer bli trevligt.

Igår framkallade jag kort från -09 så nu har jag bara -10 kva men det får bli en annan gång.

Nyår är bokad så man slipper tränka på det iaf!


Film ikväll och strax ska jag nog hoppa i säng.....

0 kommentarer: