8 december 2010

Nytt äventyr börjar....

Idag avr man trötter igen men det var lika bra att kliva upp.
Skulle följa med mamma på Maxi så det var lika bra att vakna till liv.

På Maxi blev jag helt slut av mamma, tur det fanns sittplattser lite här och där heheh för mamma tog tid på sig, hann med ett samtal när jag satt och vilade oxå med Jennie.
Helt otroligt vad tiden springer iväg för det är ca 2 veckor sen dom flyttade in i huset.

Hem och fixa lunch och sen iväg igen för ett möte, visst inte rikigt vars jag skulle men tur det kom en kvinna och hjälpte mig och sen fick jag vänta lite men det gjorde inget..
Mötet gick bra och fick mer klarhet m.m
Ska dit igen nästa vecka och kvinnan jag pratade med var toppen.
Väl hemma igen var jag helt slut och däckade och nu när jag vakande till liv så känner jag mig sjuk men det blir ju så när man stressar och nu har man släppt en massa så blir man sjuk.

Nä dags att fika lite ;)

1 kommentarer:

Nina sa...

hoppas du mår bättre ida så du slipper bli sjuk kram kram