23 december 2010

Myst i tystnaden =)

Vakande idag och hade verkligen ingen lust att springa på stan för att fixa dom sista julklapparna eller att betala räkningarna men men...

Hann med en massa på en timme på stan så det var bra sen hem och äta lite innan man gick ner igen för att fixa det sista.
Anna ringde så vi träffades en sväng sen fick jag lov att fara för att möta upp Mackan vid ica.

Vi tog sensre en tripp till Maz för att äta för ingen av oss hade nån ork att göra mat.
Jag lurade mackan och det var kul men det hade varit lite surt om jag verkligen hade köpt en sak som han sa att han inte ville ha men hehehe han gick på det iaf så jag är nöjd.

Ikväll har man varit ensam och även om jag gillar att ha folk omkring mig så var det toppen att få vara ensam en stund och bara vara, har hunnit med en massa saker och snart ska jag äta chips och dipp bara fär att jag kan :P

Inatt när Mackan kommer hem blir det att öpnna paket och sen sova en stund till.

Och ja det är sviiin kallt men imorrn ska det tydligen vara kallare så bäst att klä på sig!!!

0 kommentarer: