7 december 2010

Jag har tränat i över 20 år sa mannen

Idag tog man sovmorgon, var nog trötter för jag hörde inte ens att mackan for på jobbet och jag brukar alltid vakan till lite när han far.

Iaf tog mig upp och kollade VK när det plingade på dörren och det var vaktmästaren så nu är toan fixad och han var super trevlig.

Hann med ett samtal till Jennie och hann med lite prat med Patricia innan det var dags att åka upp till sjukan och där fick man vänta var mottligt less och ja det gick väl sådär men nu är det gjort iaf ;)

Iaf i hissen så möte jag en man som höll hissen så jag fick åka med för den var påväg att stänga dörrarna och så sa jag tack vad snällt.
Han svarar- Jag har tränat i över 20 år på att vara snäll.
Svarade-Jag ser då ingen andledning att man vara ska vara elak =)

Tänkte inte så mycket på det men sen när jag kom hem började jag fundera vad han sa egentligen, han var väl i 55-60 års åldern...hmmmm har han varit elakt innan han började vara snäll?!
Vad ska man tro?

Idag släpptes wow spelet så mackan är fast vid datorn men det gör inget, har iaf tänt lite ljus för mys och är trötter så för mig blir det sängen snart för imorrn blir det en spänande eftermiddag.

1 kommentarer:

Nina sa...

haha bra sagt ;) ja han kanske har vari en självupptagen kille som ung man vet ju aldri hihi =) lycka till ida vännen kram