2 december 2010

Pepparkakshus och julgröt hos mormor

Igår hann man med en hel del.
Kom till "jobbet" och var lite tidig så jag gjorde klart rapporten så jag slipper tänka på den ;)

Sen började jag och AC med pepparkakshuset och vi var som 2 barn i köket och ungdomarna fick dekorera huset, var rikigt mysigt.

Innan jag slutade för dagen så ringde mobilen och nu på ons är det dags =(
Så just nu är det sista dagen på "jobbet" på måndag, känns skit tråkigt men har jag tur får jag komma tillbax.

Sen gick jag till mamma och gjorde inget spec för sedan åkte vi iväg till mormor för julgröt.
Det var jätte trevligt men mormor blev trött på slutet så vi var inte där så länge men jag hann göra lite jul hos henne och hon blev glad och nöjd sen sickade hon hem oss.

Sov hos mamma ok när vi kom hem var jag rätt trött men det var skönt att få gå i säng.
Mamma såg på tv och jag somande men det var mysigt.

Imorrn blir det äventyr efter "jobbet"!!!

0 kommentarer: