22 december 2010

Jag vet inte.....

Idag vakande och tog mig upp för att fixa naglarna =)

Höll på att somna där men dt et gick bra.



Efter det gick jag på stan en sväng och köpte en julklapp och sen hem för gå förbi cehfn och lämna in pepper, tyvärr var hon inte där men jag fick med mig en julklapp och en inbjudan.



Ikväll har man tvättat, bara tagit det lungt och suttit och kolla vad man ska köpa imorrn när jag får pengar och så.

Att man alltid ska köpa det sista dagen innan jul men men......



Känner mig inte piggast men på något sätt känns det som det kunde vara värre eller så inbillar jag mig det bara =)

Har som ingen tid att tänka klart just nu.



Ska starx sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi hoppas du känner dig piggare imorrn =)

tycker du ska ta dej tid å tänka klart du vet va jag tycker när du håller på å stressa å så... ;)

du är en värdefull vän
Kram

Nina sa...

haha oops glömde skriva mitt namn :D men antar att du förstod att de va jag ;) kram igen