1 oktober 2008

En höst dag

Igår for jag tidigt till Strömpilen med mamma =) vi hade jätte trevligt och kännde ingen stress, hittade en skit fin sjal på HM som jag fundeade på att köpa men gjorde det inte och så tänkte jag den finns säkert i stan, men sån tur hade man inte, den var slut =( men men

Sen hem och åt lite snabbt för Elin ringde och jag tänkte möte henne på stan så de gjorde jag och så gick vi och åt middag på Rost, har aldrig varit där förr men det är ett ställe jag skulle gärna gå på igen och så satt vi ute i solen =)

Hade som glömt att Patricia vill gå på MQ som hade kvälls öppet och nån rabbatt så när jag kom hem var det att gå på toa och sen fara iväg igen.

Sen när ja kom hem avr jag helt slut så de var bara att titta på tv och sen one three hill och The Hills =)

0 kommentarer: