25 oktober 2008

Fredag idag =)


Hej hopp

Uppe i tid för att fara till sjukan där jag pratade ut om allt och nu komemr det säkert bli ändring, jag håller då iaf tummarna och tårna!!


Såg Roberts dödsannons idag i VK kände mer verkligt nu och begravningen är den 7 Nov, ska gå på den....


Iaf efter sjukan så for jag till mamma och åt lunch sen for vi till Maxi där jag köpte min prisent ;)
Kallt och så men tolig hade jag och mamma hon kan verklgen få mig att skratta samtidigt som jag kan bli less och irri.
Det var tänkte att vi skulle se film ikväll men ingen av oss hade orken att åka till varandra så vi ska ta det nån annan kväll =)
Somnade en stund men jag behövde sömn och sen på kvällen kom Go Åsa förbi och så blev jaga rg men Åsa fick mig på bra humör så tack vännen =)
Jennie ringde idag och det var en skum kille som hade typ strirrat på henne på bussen m.m skrämande!
Imorrn hoppas jag på bättre väder och så....
Mackan var på killkväll ikväll och han var inte nykter om jag säger så när han kom hem, rätt tidigt men ääää jag hade ju Åsa här så jag bryde mig inte så mycket, tror inte Mackan kommer minnas så mycket fårn ikväll men hehhe
Fått pengar från fk nu så det är ju bra, ska kolla om jag kan betala mackan pengar imorrn =)
Go natt

0 kommentarer: