17 oktober 2008

Ett samtal till andra sidan jorden =)

Idag var det en mycket bättre dag =)

Patricia kom och hämtade upp mig med bilen och så for vi runt till en massa ställen och så träffade vi Elin och Franco och Elin hade klippt sig och det var huuuur fint som helst =)
Elin sa en sak som fic mig på lite bättre humör och det var skön att få höra det så tack vännen!!

Ikväll har man inte gjort så mycket, pratde juat med Pj på skype och hörde hur allt var, var skönt att få prata lite me henne för det var några dgarn sen men det är för att deras nät har varit knäppt men nu funkade det =)
Saknar henne men jag vet ju att hon har det bra och så fyller hon år snart oxå heheh

Nä nu ska jag ta en fuch och sen hoppa i säng, hade kanske tänka mig till mamma imorrn men vi får se =)

Go natt

0 kommentarer: