15 oktober 2008

Sliten dag....

Sov dåligt i natt och jag kunde inte rikigt ta mig upp och fara tidigt till mamma men jag begav mig ner på satn för att kolla om tvättkorgarna hade kommit in vid 12 tiden och det hade dom, ska prata mer med macka om dom. Så ahr jag tur har jag 2 st i veckan =)

Sen möte jag upp Jennie och hennes arbetes kamrat karolia tror jag hon heter, hon bor granne med Pelle heheh

Sen fara till mamma för att fixa det sista och handla lite innan helene tittade förbi, hennes mage är stoooor nu men det är inte så konstigt hon ska ha snart =)

Mötet gick bra och sen tittade gabbe förbi för att låna intenet fär att fuxa något, var lite trött i skallen så jag fattade inte allt men jag fick då träffa Gabbe iaf.

Sen la jag mig i sofan fär att få en stund för mig själv, såg one three hill och teh hills jag tycker verkligen om tisdagar =)

Hoppas jag får sova bättre i natt.....


Tänker på dig!!!!

0 kommentarer: