2 oktober 2008

En snäll mamma och dålig sömn!!

Mamma kom förbi idag och hon är så snäll, hjälpte mig med alla papper som försökringskassan ville ha men jag fick lov att ringa dit men om inget har änt om nån dag så skulle jag ringa tillbax =)
Ringde lite fler samtal och nu är man sjukskriven till den 13 Okt.

Fick lov att ringa till tandläkaren oxå måste dit imorrn mellan 8-14 hade dom akuttider så bäst man tar sig upp.

Idag fick jag äntligen tag på PJ på msn =) var kul att höras igen men vi gör det snart igen, kul att hon uppdaterar sin blogg lite mer nu oxå ;)

Idag hann jag även träffa Helena som har fått en lite större mage och jag fick känna på magen när den rörde sig heeh vad mysigt men e lite avis jag vill oxå ha heheheh

Nu är jag trött och sliten, har sovit skit dåligt inatt för jag är så förslyld och man kan ju knappt andas....blääääääää

Dax att göra lite te!

0 kommentarer: