23 oktober 2008

hej hopp nu är jag trött

Idag klev man upp tidigt och det var inga problem attta sig upp vid 07 för att möte upp Mita på universitet lite efter kl 08.
Skulle på Mitas föreläsning och det var trevligt, hon har en rolig klass sen for dom och åt Pizza och jag hänga med men åt inget.

Sen ikväll har jag tvättat all tvätt och det var inte LITE om jag säger så =) och storstädat oxå, känner mig duktig =)

Måste fila ner mina naglar imorrn för nu är dom lite för långa men det går ganska snabbt, har en del att göra imorrn ;) sjukan, prover igen och sen kanske om jag ahr nån energi kvar fara och köpa min prsent =) heheh
Sen på kvällen är planen att mamma ska komma hit eller jag fara till henne för att se filmen Mamma Mia igen men mamma ville se den och det ska bli trevlig!!

Vad händer i helgen?

1 kommentarer:

Anonym sa...

jag är sjuk och ynklig, kom hiiit!