15 oktober 2008

Idag bröt jag ihop

Jepp idag avr inte alls min dag, yr och trött i kroppen förökte jag ta mig upp ur sängen vid 12 kunde jag det.

Sen äta lite, kolla poten och sen sängen igen för att vakan och göra middag för det hadejag lovat. Hade tänk gå på ica och handla lite men det hade jag ingen ork till...

Efter middagen så bröt jag bara ihop, tåranran bara rann ner för mina kinder och det kännas inte bra, allt känns tungt och jag vet inte om nån förstår hur jag k'änner mig inte ens jag vet nog det.
Att vara yt ok det är inte bra men som jag är nu, kan jag knappt gå från sängen till toan iblöand utan att nästan svimma. Finns så många exelpel men jag föröker inte tänka på det. Men just ikväll tänkte jag på allt, har nog mycket med att jag är sjukskriven m.m men jag är SÅ less, less på att aldrig blir "frisk" eller hur man ska säga.
Jag tyckr inte ens om att prata om mig för jag ahr aldrg kännt att det har nån mening eller ja vem kan förstå hur allt känns?
Ibland tror jag att det är bäst att ligga kvar i sängen när man känner så hät.
Men iaf jag bröt ihop och det behöbdes tur att mackan var hemma som var där och lyssnad m.m

En dålig dag men imorrn hoppas jag att det är lite bättre för om detta forsätter vet jag inte vcad jag ska göra?!

"Fånga dagen ut ur ett tomt fönster?"

0 kommentarer: