7 oktober 2008

Idag var min kropp utmattad.....

Idag har det verkligen inte varit min dag, yr och åter yr och kroppen utmattad. Men man är van men jag är less på att folk ska hålla på att tjata eller hur man ska säga...varför orkar du inte? varför tränar du inte????

Men om du skulle svimma och vara yr skulle du träna då? om du har fått order av läkare att inte täna förrens blodvärdet går upp vad gör du då?
Vad gör du när ens kropp säger nej och du kan knappt tänka, springer du ut bara för att träffa dina vänner?
jag bara undrar???

Är iaf less på hur jag mår men jag förösker hela tiden men ibland säger allt STOP!!!
Känns inte så kul att man däckar i sängen el soffan av utmattning men det är min vardag ibland, vissa dagar är allt bra och vissa dagar är allt skit.

Var förbi mamma idag , hon skulle hjälpa mig med lite papper sen hängde jag med henne på¨centa, mamma är bäst hely enkelt vad skulle jag göra utan hennes stöd m.m Jävligt bra fråga!!

Ska kolla in lite bloggar nu =)

0 kommentarer: