27 april 2010

2st bra besök idag

Vakande vid 8 för att ringa och avboka sjukan var inte så pigg och det gick bara bra att avboka =)

Sen var jag och skulle boka en tvätttid och såg att det var ledig så et var bara att tvätta men det var lika bra att få det gjort.
Sen kom Jennis förbi och vi hann med en massa prat och hon börjar bli str nu eller ja magen växer iaf =) Mysigt!

Sen efter middagen så kom Emely förbi hon skulle vidare men kom för att säga hej och vi pratde lite om Valborg får ju se om det lir något eftersom man inte är kry och så men grilla ska man ju kunna iaf.

Iaf igår såg vi klart första sesongen av sons och Mackan har börjat se andra så jag får typ se på torsdag eller något för att komma ikapp.

Imorrn ska jag på något jobb möte om jag är pigg för jag ska iaf fara och "jobba" imorrn.......

0 kommentarer: