22 april 2010

Inget har gått som jag vill idag

Vad ska man säga?!

Idag har inget gått som jag ville, skulle träffa sarah men det blev inte men det kommer flera gånger sen had ejag tänkt fara förbi Emely för jag skulle hänga me Mackan till jobbet för att hämta cykeln men så blev det inte heller.
Men Patricia kom förbi och det var ju bra för det är väl det som har on bheövde hjälpfunkat idag =)

Iaf ja sen fick mn skälla på Mackan för han fattade noll och fick ta med han till mamma för hjälp med att flytta en möbel från källaren om jag hade inte rokat den men man blir less på att behöva tjatta men det gick iaf bra och mamma var jätte tacksam för att brorsan och Mackan kunde hjälpa.

Iaf är less nu på allt och jag önskade det fanns mer tid men det är bara att boka av allt man hade bokat in och göra det man måste helt enkelt får tänka på det sen för nu finns det ingen tid.
Kan tyvärr inte gå in på vad det är men dt kommer ta tid och energi helt enekelt men det är inget m väl t äred mig och Mackan att göra och det är väl tur!!

Iaf borde sova och ha haft tagit en duch men sitter här var just ner i källaren men där fick det inge bra men men

Idag gav Elin mig en länk till en intressant blogg om missbruk av olika slag och den här tjejeen som skivet lever med nån med något missbruk men vad det är tänker jag inte skriva =)
Men det är intressant att läsa hur man lever med en som har det.

Bäst att hoppa i duchen och lyssna lite på PINK =)

1 kommentarer:

Nina sa...

lät inge bra.. hoppas de blir bättre snart krama om