1 april 2010

Bittra torsdag helt enekelt....

Sov inge bra i natt och var inte direkt pigg när jag skulle gå upp och klart man fortfarande var helt slut men det var bara att ta sig upp.

Fixa allt och sen åka upp till sjukan ´, kan säga att det var inge kul att gå från bussen men tur man kan gå sakta och sen sätta sig ner när man är på mottagingen.
Maggan kollade blodtrycket oxå och det var tydligen jätte långt nähe sa jag och vi skrattde lite.
Iaf min läkare tittade in och jag fick mina papper så efter ledigheten ska jag fixa iväg dom.

Det bästa med denna dag var att Gabbe var snäll och kom och hjälpte mig med en sak och att Jennie ringde en sväng =)

Annars kan jag inte säga att jag är på toppen humöret just nu, känns som jag aldrig kommer bli bra =(
Och det var inte så här jag hade tänkt mitt liv men som jag har sagt förrut, lyssna på din kropp!!!
Visst jag ka n tycka att jag har det jobbigt men jag vet att det finns dom som har det MYCKET värre än mig och jag är bara glad att jag ens orkar "jobba" just nu för så här ska ingen behöva känna.
Och som sagt skulle jag kunna jobba heltid hade jag gjorde det för länge sen!!!!

Och ibland måste man få bara skriva av sig oxå för hålla allt inne är inget val för mig.

Hoppas alla andra mår bra och ta hand om er =)

1 kommentarer:

pj sa...

du gör ditt bästa vännen, försök att stressa ner. skit i andras åsikter och ta hand om dig själv, du är det viktigaste för dig! och det är inte länge tills vi ses, wooo! :)