14 april 2010

Trött onsdag

Trötter är man dag men har iaf försökt hålla båda humöret och ögonen öppna =)

Möte upp Jennie på vasaplan för vi åker nu buss med varandra och det är kul att prata på den stunden man åker upp till Å-hem eller vad säger du Jennie?

När man kom på jobbet träffade man av en stressad arbetskompis men denna pesron tyckte det var bra att jag kom nån min tidigare så kunde jag ta emot barnen, som man brukar göra men...

Iaf efter mellan fick man något ryck och jag med någrsa ungdomar spelade boll ok det var kul men det var nog mest ungdomarna som tyckte det var roligt men man är ju där för deras skull.

Iaf fic vara ledig på fre så nu ska jag bara fundera vad man ska ha på sig och så ska jag förbi Elin innan jag går till Anna som ska ha födelsedagsfest för dom är grannar så lika bra att man passar på =)
Undra om man får låna Elins platttång måste fråga för min är så dåligt och jag ska köpa en ny.

Ikväll blir det nog popcorn och tv tittande.

0 kommentarer: