18 april 2010

Söndag och jag spelar hög musik =)

Vakande lite försent idag när Mackan drog av mig täcket så jag skulle vakna till liv och klart med mitt morgon humör så blev jag sur =) hahah

Iaf betättade för Mackan att pj messat att hon bokat biljett hem i Juni och så sa han ska hon sova med dig i dubelsängen? Va sa jag
Ja men hon brukar ju se tv länge på kvällen och jag vill sova på min soffa!
Ärligt så skrattde jag, visst kan jag och Pj dela säng men vi har ju ett gäst/datarum men Mackan är rolig, så fort han lägger sig i soffan somnar han på 1 sek =)
Men iaf vi ser ju vad Pj kommer sova men jag gissar på datarumtmet om inte Mackan spelar då får hon väl sova på soffan eller brevid mig, det kvittar ju.

Iaf har städat idag och slängt en massa skit och lyssnat på högmusik man blir så glad när man städar och får lyssna på musik, det går som så mycket lättare.

Ska till rönken igen imorrn så jag äter lite nu för jag ska fasta och jag hoppad att det går bra imorrn.
Sen åker jag hem till mamma och är där tills jag börjar "jobba"

0 kommentarer: