13 april 2010

Soliga tisdag =)

Ja vad ska man säga, kunde ha dödar Macke mig flera för inatt han har väckte mig flera gånger och bara jävlas med mig.
Under dagen har man retat mig och gjort mig galen men alla ljud och att han säger Maria till mig som Paublo Fransicso och han lämnade ett 133 meddeland där man bara sa Maria och la på =)
Han är inte frisk!

Iaf for och tog prover och sen hade jag ett möte och sen hem för att få i sig lite mat och sen träk tvätten men det gick bra, men man kunde ju ha gjort något roligare =)

Imorrn ska jag kolla om man kan vara ledig på fre och så ska jag fråga mamma om en sak så håll tummarna nu!!

Så härligt att solen är framme och man blir så på bättre humör.

1 kommentarer:

bauu sa...

Jag förstår att det är irriterande, tro mig, men ändå flinade jag lite för jag kunde se er två framför mig, hehe! maaarria, por que???? :) längtar tis jag är däär !