12 april 2010

Måndag sol men kalla vindar men vad gör det =)

Sov dåligt och lite oroligt natten till idag.

Vakande förre kl 9 och skulle ringa FK men hon var inte där fixade lite och började må illa så jag gick för att vila en stund. Vakande lite sensre klädde på mig åt lunch ringde upp Jennie (som ringt tidigare)
Mötte upp henne för en busdejt =)

Sol ute men det blåste lite kallt men vad gör det när det är sol =) snön är nog snart borta om det ska vara så soligt och himlen är så blå och fin (gillar inte ens blått men ) ja himlen är fin!

"Jobbade" och det gick bara bra sen täkte jag åka hem men for förbi mamma för att laga min klocka men jag hade turen att få middag där wiiiii.

Iaf Mackabn jobbar natt nu och jag är ensam hemma, skönt men klart man saknar han men det är tyst och jag kan lyssna på hög musik hahahha

0 kommentarer: