8 april 2010

Redan torsdag och dagens bild =)


Hej hopp.
Idag ville jag inte rikigt kliva upp men hade planerat att fara till Emely efter 12 så e det var bara att kliva upp.
Blev att åka till mamma och hämta saxen eftersom Patricia inte kom förbi igår men då hann jag träffa Jennie och fick trevligt sällskap på bussen till och från mamma =)
Träffade Marita oxå och det var trevligt.
Åkte till Emlely och var där några timmar, tiden bara sprang iväg och sen körde hon hem mig eller hon skulle hämta Mange på jobbet så jag hängde med dit och den körde dom hem mig, tusen tack.
Ikväll ska jag dega i soffan för jag är trött men nu är det snart mer värme ute och solen är framme nästan varje dag =) Underbart!!!!!!
Längtar tills sommaren så få vara hundvakt i 1vecka oxå =)

1 kommentarer:

din finska mamma sa...

det är fint att du är ute och träffar vänner och familj trots att du känner dig jättetrött! det skulle va så lätt att bara vara hemma och känna sig nere, bra kämpat. men kom ihåg att försöka stressa ner. tusen tusen kramar