18 maj 2010

En bra dag

Igår trodde jag nästan jag skulle få magsjuka men tur att jag inte fick det.


Vakande för tidigt för mig och tog mig till sjukan hade ett besök där och sen for jag och tog prover när jag lix var där =)

Kom hem och bytte om till klänning var så varmt idag men det var skönt oxå ok att jag ens tog på mig klänning men men.

Möte upp Nina för en lunchdejt. Och hann med en massa prat innan vi gick runt på stan och så kom Sarah oxå så vi satte oss i en park där även Elin och Lisa kom hahah Elin är rolig eller ja det är jag som är blind men kul var det =) Messade och så blev lite rädd när hon skrev först till mig fin klänning =)
Sen gick jag med Nina en bit hon skulle fixa naglarna och jag tog mig hem och däckade Jennie hade tydligen ringt och jag hade svarat men det minns jag inte såg det när jag kollade min mobil, sov hårt kan man säga.
Nä nu ska jag packa ner allt jag ska ha med mig imorrn till jobbet eller ja kolla att nycklarna är med ;)





1 kommentarer:

Nina sa...

Tack för idag vännen! va precis va ja behövde =) måste vi göra massa fler gånger kram kram